תאונה קשה בשומרון: שני אחים נהרגו

בנצי לייזרוביץ No Comments on תאונה קשה בשומרון: שני אחים נהרגו

תאונה מחרידה בשומרון: בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב נהרגו אח ואחות ובני משפחתם נפצעו | "משפחה מדהימה ומיוחדת, מעמודי התווך של הקהילה בשבי שומרון"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש, סמוך לשעה 23:30, אירעה תאונה חזיתית קשה וקטלנית בין רכב ישראלי ורכב פלסטיני בכביש 557 סמוך לצומת שבי שומרון, התוצאה קשה מאוד – ארבעה הרוגים ושבעה פצועים שפונו לבית החולים ע"י מסוק. ברכב הישראלי, בו נסעו בני משפחת ליפניק נסעו שישה בני משפחה, בהם זוג הורים כבני 35 ו-4 ילדים בגילאי חצי שנה עד 13 וברכב הפלשתינאי נסעו חמישה נוסעים מהם אחד נהרג, אחד נפצע קשה ושלושה נפצעו באורח בינוני.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותה של אורי, נערה כבת 13, ובבית החולים מאיר נקבע מותו של הילד רואי, כבן עשר. האם פצועה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית והאב ושני ילדים נוספים פצועים במצב בינוני.

תאונה קשה

הפאראמדיקים של מד"א ענת גילגל ותומר פיין סיפרו: "כשהגענו המראה היה מזעזע, ראינו על הכביש 2 כלי רכב מעוכים לחלוטין, המקום היה חשוך, גשום ובוצי. כוח רפואה של צה"ל שהגיע התחיל לטפל בנפגעים ובסיוע אמבולנסים שלנו שהגיעו מהישובים הענקנו טיפול ראשוני לנפגעים וסייענו לחלץ אותם מהרכבים. מסוקים של צה"ל נחתו במקום. לאחר מיון הנפגעים בשטח טיפלנו ב 11 נפגעים, נערה כבת 13 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, בסיוע פאראמדיקים ורופא צבאי הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ולאחר מאמצים נאלצנו לקבוע את מותה במקום, ילד כבן 10 היה גם הוא מחוסר הכרה, הוא קיבל טיפול רפואי מהיר ופונה תוך כדי פעולות החייאה בניידת טיפול נמרץ צבאית לבי"ח".

"אישה כבת 35 פונתה בהכרה כשהיא סובלת מפציעות קשות והשאר במצב בינוני. הנפגעים מהרכב הפלשתינאי קיבלו טיפול ראשוני מכוחות רפואה של צה"ל שסייעו לנו ופונו באמבולנסים של הסהר האדום שהגיעו למקום למעט אחד מהם שנפגע באורח קשה ופונה במסוק של צה"ל".

תאונה קשה 01

גיל ביסמוט, מפקד זק"א מחוז ש"י, אמר: "כאשר הגעתי לזירת התאונה ראיתי שני כלי רכב מרוסקים לגמרי לאחר התנגשו בתאונה חזיתית. מעוצמת ההתנגשות נלכדו נוסעי שני הרכבים. באחד הרכבים היו בני משפחה אחת. לצערי אושר מותם של ילדה כבת 13 וילד כבן 6 אשר ספגו פגיעה רב מערכתית, צוות של זק"א ש"י טיפלו בגופות ובאיסוף הממצאים. סמוך לרכב השני טיפלנו בשני הרוגים פלסטינים שפונו ע"י הסהר האדום".

חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדת של זק"א שהגיע לסייע בזירה, אמר "מדובר בתאונה עם מראות קשים מאוד בפרט כאשר יש מעורבות של ילדים קטנים. מעל 10 מתנדבי זק"א טיפלו בזירה בקור מקפיא ובחרדת קודש באיסוף את הממצאים ולהביאם לקבורה".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, שכנם וחברם של המשפחה, היה עם בני המשפחה לאורך הלילה בבית החולים. הבוקר אמר: "אנחנו קמים לבוקר קשה מאוד. משפחה צעירה ויפה. חברים טובים ותורמים לקהילה, איבדה אמש את היקר מכל. שני ילדים מקסימים כל כך. שני מלאכים".

"אי אפשר לתאר את הזעזוע והכאב. משפחת ליפניק עברה את הגירוש משא-נור והיא משפחה מדהימה ומיוחדת, מעמודי התווך של הקהילה בשבי שומרון. המועצה האזורית שומרון ומשפחת שבי שומרון באבל כבד. אנחנו נפעל לסייע למשפחה המורחבת, לאם ולאב המשפחה ולאחים, לחזק אותם מכאן והלאה ולנסות לסייע בכל מה שניתן".



0 תגובות